Forum Uczniowski Klub Sportowy OPTY Ustka Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

---> Regulamin forum, koniecznie przeczytaj! <---

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uczniowski Klub Sportowy OPTY Ustka Strona Główna -> Pytania do władz klubu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kacper
Szef forum ;)



Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustka

PostWysłany: Wto 5:40, 04 Lip 2006    Temat postu: ---> Regulamin forum, koniecznie przeczytaj! <---

Witam!

Poniżej przedstawiamy regulamin forum który należy bezwzględnie przestrzegać! Jeśli coś jest niezrozumiałe, lub ktoś z jakimś punktem się nie zgadza, lub czegoś w tym regulaminie brakuje proszę założyć nowy temat w dziale 'Idee', a na pewno przemyślimy państwa sugestie oraz udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.


1. UŻYTKOWNICY
1) Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników Forum w tym Administratora oraz Moderatorów.
2) Nie wolno zamieszczać/używać słów, określeń i obrazów powszechnie uważanych za wulgarne lub obraźliwe.
3) Zabrania się umieszczania w podpisach tekstów obrażających innych, które mogą być tematem dyskusji i niepotrzebnych spięć.
4) Nie wolno publikować treści zawierających twardą erotykę lub pornografię.
5) Nie wolno obrażać innych użytkowników.
6) Nie wolno umieszczać takich samych postów w kilku różnych tematach- będą one usuwane.
7) Osoba naruszająca Regulamin po raz piąty otrzymuje stały zakaz wejścia na Forum, a jej konto zostanie skasowane.
8 ) Konta nieaktywowane oraz takie, których właściciele nie zalogowali się ani razu, w ciągu 90 dni - zostaną usuwane.
9) Nie wolno publikować treści prywatnych rozmów prowadzonych przez użytkowników Forum przy pomocy rożnego rodzaju komunikatorów sieciowych i innych bez wyraźnej, każdorazowo zadeklarowanej zgody wszystkich osób biorących udział w konwersacji.
10) Czasowy lub stały zakaz wejścia na forum może otrzymać osoba, której działania zostaną uznane przez Administratora i/lub większość użytkowników Forum za szkodliwe bądź działające przeciwko dalszemu rozwijania się forum.

2. MODERATORZY / SUPERMODERATORZY
1) Posty niezgodne z tematyką danego Działu będą przenoszone do odpowiednich Działów lub kasowane.
2) Moderatorzy mają prawo do usunięcia postu który obraża innych użytkowników lub narusza Regulamin Forum.
3) Moderatorzy mogą zmodyfikować część danego postu, o ile ten narusza w jakiś sposób Regulamin. Muszą jednak zostawić informacje przez kogo, kiedy i z jakich powodów treść została zmodyfikowana. Taka informacja musi być wyróżniona innym kolorem.
4) Moderatorzy mogą skasowac część danego postu, o ile ten narusza Regulamin. Muszą jednak zostawić informacje przez kogo, kiedy i z jakich powodów treść została skasowana. Taka informacja musi być wyróżniona innym kolorem.
5) Nazwy tematów nieodpowiadające treści w nich zawartych będą zmieniane.
6) Przypadkowe, powielające się posty zostaną usunięte.
7) Posty nielegalnych użytkowników forum będą kasowane.
8 ) Posty pozbawione treści merytoryczej, o charakterze prowokacyjnym, napisane w celu wywołania kłótni i/lub wzajemnej wrogości wśród forumowiczów będą kasowane.

3. ADMINISTRATOR
1) Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za posty zamieszczane przez użytkowników Forum.
2) Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w Dziale 'Idee' lub poprzez Prywatne Wiadomości oraz e-mail: [link widoczny dla zalogowanych].
3) Administrator nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swoich decyzji innym użytkownikom forum. (Jednak na prośbę użytkowników wyjaśni swoją decyzję).
4) Decyzje Administratora sa bezdyskusyjne.
5) Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przypadkową utratę danych zawartych w dzialach na forum.
6) Administrator posiada również uprawnienia Moderatorów.
7) Admin ma zawsze racje! Smile

P.S

1) Posty typu "hahaha", "lol", "dobre" bedą kasowane, a userzy którzy nagminnie upominani dalej przesadzają z ilością pisanych postów tego typu bedą otrzymywali ostrzeżenia, a przypominam iż 5 ostrzeżeń = automatyczny ban! Także proszę o troche serca w pisaniu postów, zawsze można wyskrobać to 1 składne zdanie.
2) Czatowanie a'la rozmowa gadu-gadu będzie bezwzględnie kasowana i także 'nagradzana' ostrzeżeniami! Nie róbmy z forum publicznych rozmów, od tego mamy dział 'Hyde Park', lub chociażby komunikatory typu Gadu-Gadu, ICQ lub IRC!!! - Dotyczy moderatorów jak i użytkowników!
3) Prosimy o uważne czytanie każdego punktu, gdyż nie chcemy mieć w przyszłości jakich kolwiek niedomówień.


Serdecznie pozdrawiam, Kacper.

Jeśli coś jest niezrozumiałe, lub ktoś z jakimś punktem się nie zgadza, lub czegoś w tym regulaminie brakuje proszę założyć nowy temat w dziale 'Idee', lub skontaktować się poprzez e-mail z Administratorem forum (e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] ), a na pewno przemyślimy państwa sugestie oraz udzielimy wyczerpującej odpowiedzi.

Regulamin ostatnio aktualizowany: 4 lipca 2006r.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erbas78
Żeglarz



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:56, 14 Mar 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Uczniowski Klub Sportowy OPTY Ustka Strona Główna -> Pytania do władz klubu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin