Kacper
Szef forum ;)
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Wto 5:35, 04 Lip 2006 Temat postu: ---> Regulamin dotyczący dodawania informacji o klubie &a |
|
|
Witam.
Poniżej przedstawiamy krótki regulamin, dotyczący dodania informacji o swoim klubie
Należy zamieścić następujące informacje:
- nazwa klubu,
- miejscowość w jakiej toczy się życie klubu,
- rok założenia (nie konieczne),
- kontakt: telefon, e-mail, adres (mile widziany któryś z tych typów komunikacji),
- prezes/komandor/właściciel klubu, imię, nazwisko, oraz kontakt lecz to ostatnie nie jest konieczne,
- troche o histori klubu,
- informacje o sprzęcie i osiągnięciach (nie konieczne, lecz mile widziane),
- informacje o możliwych imprezach, typu 'regaty', na które można przyjechać i uczestniczyć w rywalizacji.
Tak więc takie informacje usatysfakcjonowały by każdego, lecz nie każdy musi wiedzieć o w/w punktach związanych ze swoim klubem, więc jeśli coś z podanych punktów nie znajdzie sobie miejsca w wynikach końcowych to nic większego się nie stanie.
Pozdrawiam, Kacper.
W razie jakich kolwiek pytań, lub problemów proszę o kontakt poprzez e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] lub wyslać wiadomość prywatną na forum.
Regulamin ostatnio został aktualizowany: 4 lipca 2006r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|